Vi er fullt klar over at det er kvalitet som i første rekke vil tiltale kunden. Vi ønsker å se våre kunder tilfreds, og har derfor implementert strenge kvalitetsprosesser i produksjonen vår, som alle RAPIDO’s medarbeidere bestreber seg på å følge.
Under produktets utviklingsfase, foretar vi en hel rekke tester med tanke på å forbedre bilene våre. Ved å teste kjøretøyene på bane, ser vi om bilene holder mål, og sammen med resultatene av testene som utføres i kjølerom, har vi grunnlag for å garantere at de forkjellige modellene våre møter kravene som stilles til dem, og kan brukes året rundt. Vi har funnet tekniske løsninger for å bekjempe varmetap i bilene. Disse løsningene har fått god mottagelse av våre nordiske kunder og generelt sett av dem som gjerne drar til vintersportdestinasjoner i vinterhalvåret.
Og fordi vi vet at ingen testsituasjon vil være like ekte som å oppleve en gitt situasjon i virkeligheten, har vi inngått samarbeid med enkelte av dem som legger ut på veien med bobil, og som ikke er redde for å kjøre tusenvis av kilometer med bilene våre. Deres tilbakemeldinger er gull verdt! Vi får vite hvordan bilen tåler reelle påkjenninger, og denne informasjonen er av største betydning for oss, når vi sammenholder den med resultatene av de vanlige fabrikktestene.
« Det jeg setter mest pris på? Møte RAPIDO bobiler på veien og kjenne at jeg er stolt av å ha vært med på å bygge den! »
Tiphanie, montør av fritidsbiler